Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ben dünyaca ünlü bir B2B siteden çinli ve hongkong lu satıcılarla konuştum. Adamı kafaya aldım birazda sonra adam tek tek dökülmeye başladı. Gittigidiyorda ve nette çok ucuza ürün satan arkadaslar max 50 dolara alıyor millete 100 liraya geçiriyorlar çakma malı.
Ayırmanız mümkün değil sadece zamanla giydikçe anlayacaksınız. Ürünler yüksek kalite kopya...
yoksa millet o kadar saf mı 250 ytl fiyatı olan malı 100 liraya satsın???
Tercih sizin