başvuru yaptığın kategorinin altında bölüm editörleri diye üye nickleri var onlara mail gidiyor. Ama kabul edilmen için 3 yolun var.

Ya Harbiden kaliteli siten olucak. Alanında akla gelen bir site olucak.
Ya torpilin olucak
ya da adaletli bir editöre denk geleceksin.
Yoksa dmoza eklenme şansın 0 gibi

Başvuru yaptıktan sonra normal yaşantına devam et , sakın 1-2 gün içinde mail gelir diye umut bağlama , forumda 6 ay cevap bekleyen arkadaşlarımız oldu .