1.si bu sinir ne?
2. Malatya esprisi ne bilmiyorsun sus bence.
3. Malatya üstteki arkadaşın imzasında yazandır
4. bilen yorumunu yazar arkadaş özür dilemiş zaten dileyende suc dedirttiriyorsunuz
5. bu forumda isen sakin ol ok.
6. ummaki bundan sonra cvp gelir
cvp gelmese de burda bir tek kişi sen değilsin!
ayrıca bu ne böle yav madde madde yazmışın iyi dinle tekrarı yok der gibi!
Ayrıca sen cvp versen ne vermesen ne!
benim bu firma ile olan ilişkim Maltayadan kaynaklanmıyor!
Malatyalı bi kişi tarafından satışı yapılıyo bu hosrun ondan dalga konusu oradan ileri geliyo sandım o yüzden sinirlendim!
Ayrıca hatalı olduğum için özr dilerim!
Ama ister cvp ver ister verme!
Burada mesajımı okumadan ne demek istediğimi anlamadn geyik yapan sizsiniz!
Sonrada umma ki bir daha cvp gelir!