merhabalar,

bi web sitesi için dreamweaver da add beaviors dan popup ( açılır menü yaptım.)

tasarım yaptıgım pc de mozilla 3 ve ie 6 tarayıcıları mevcut. her 2 tarayıcıda da test ettim menülerde hiçbir problem yok,

fakat evdeki ie 7 yüklü pc de baktııgmda menüler görünmüyor. dier tarayııcılarda problem yok, fakat ie 7 de böyle bi hata var.. caps dan da anlasılabilecegi gibi.

bu konuda bilgili arkadaşlar yardımcı olabilrlerse cok sevinirim.

şimdiden teşekkürler.

edit : kesik çizgileri de menü başlıklarının yanına yazmıştım. ie 7 de kesik çizgiler çıkıyor. onlarda bi problem yok, fakat başlıklar çıkmıyor.