merhabalar,
bi web sitesi için dreamweaver da add beaviors dan popup ( açılır menü yaptım.)
tasarım yaptıgım pc de mozilla 3 ve ie 6 tarayıcıları mevcut. her 2 tarayıcıda da test ettim menülerde hiçbir problem yok,
fakat evdeki ie 7 yüklü pc de baktııgmda menüler görünmüyor. dier tarayııcılarda problem yok, fakat ie 7 de böyle bi hata var.. caps dan da anlasılabilecegi gibi.
bu konuda bilgili arkadaşlar yardımcı olabilrlerse cok sevinirim.
şimdiden teşekkürler.
edit : kesik çizgileri de menü başlıklarının yanına yazmıştım. ie 7 de kesik çizgiler çıkıyor. onlarda bi problem yok, fakat başlıklar çıkmıyor.