TurkoServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
flood Yapıyoruz Ama Özür Dilerim Adminler Şöyle Açıklıyım Hemen Arkadaşlar Benim Amacım Böyle Önceden Yazılmış Programları Bir Yazı Yazıpta O emeğin Üstüne Konanlara Yardımcı Olmak Değil Böyle Çok Küçük Yaşta Olupta 17 gibi Web Tasarımı Yapabilen Arkadaşlar Veya Başka Yeteneklerini Geliştirmede yardımcı Olmak
genclere yardım amaclı yönelmeye düşünmen çok güzel ama arkadas girek php öğrenmeden yapmamalısın diyor BayGarez arkadasımız direk ben yavas yavas öğreniyorum kendimi ilk vbulletin üstünde geliştirdim ve BayGarez den iyi oldugumu ispatlayabilirim o phpden anlıyor olabilir ama vbulletin bir php script ama ben ondan daha iyi anlıyorumdur 3 -4 senedir vbulletin ile ilgilendim şimdi scriptler üzerinde çalısıyorum