bayGaReZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu; elinden tutmak değildir! kolaya kaçmasına yardımcı olmaktır!.. php bilmeden bir scripti geliştiremezsiniz!.. ufak tefek makyajlar ile kendinizi kandırırsınız sadece! Öyle iki satır php öğrenerek de script editleme yapılmaz! Önce php yi tam anlamıyla öğrenecek! Ondan sonra elinden de tutarız, destek de oluruz.. Ama bu destek değil köstektir.
Saygılar
Pardon anlamadığım bir şey var ögrendikten sonra nasıl yardımcı olacagız ki arkadaş yardımcı olmak istemiş kendisini geliştirmesine , diger arkadaşta host istemiş localhostta çalışamadığı için yapıp yapıp deniyor şu anda...umarım yanlış anlamazsınız...