Bu; elinden tutmak değildir! kolaya kaçmasına yardımcı olmaktır!.. php bilmeden bir scripti geliştiremezsiniz!.. ufak tefek makyajlar ile kendinizi kandırırsınız sadece! Öyle iki satır php öğrenerek de script editleme yapılmaz! Önce php yi tam anlamıyla öğrenecek! Ondan sonra elinden de tutarız, destek de oluruz.. Ama bu destek değil köstektir.
Saygılar