Nasıl performans alacaksın?
.htaccess dosyasını kullanamayacan, doğal olarak seo yapamayacaksın ve windows makinada işini görmeyecek.
Arkadasım performanslı olmayacagını bende soyledim zaten ayrıca ahkam kesmeden once biraz bilgin olsun olurmu win makinada htaccess calısır.
https://www.r10.net/site-server-admin...-htaccess.html
oku ve ögren
hay allahım konu ne biz ne anlatıyoruz kardesim sen dedigim ozelliklerde linux bi makine alabilirsin gerisini bosver.