EditAbi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Ferraconn a da katılmıyorum windows makinadada pekala php çalışır
Nasıl performans alacaksın?

.htaccess dosyasını kullanamayacan, doğal olarak seo yapamayacaksın ve windows makinada işini görmeyecek.