neden para ile reklam alıp daha sonra postcu aramıyorsunuz
@******
Sanırım Bu şekilde daha karlı oluyor postcuların fiyatları sabir 35-40 ytl arası ama bu şekilde açık attırma tarzı olduğundan göreceksiniz ki 1-2 gun sonra 3000 posttan bahsedilecek bu konuda

Tabiki Konu Sahibi konuyu kızıştırırsa biraz