****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neden para ile reklam alıp daha sonra postcu aramıyorsunuz
@******

Sanırım Bu şekilde daha karlı oluyor postcuların fiyatları sabir 35-40 ytl arası ama bu şekilde açık attırma tarzı olduğundan göreceksiniz ki 1-2 gun sonra 3000 posttan bahsedilecek bu konuda Tabiki Konu Sahibi konuyu kızıştırırsa biraz