merhabalar amatör olarak fotografcılıga baslamayı düşünüyorum..şuanda elimde tam olarak 500 dolar var,fakat ekimde onun 2 katı katı daha gelebilir...
aradıgım fiyat özellikler 2 bin dolar asagısı olsun yeter , sadece amatör olarak kullanacam fakat bazı yarısmalara falanda katılmayı düşünüyorum..
arastırdım fakat fotograf mak. piyasası cok farklı cok ucuk fiyatlarda var cok makülleride var...
beni sizce hangi foto mak. paklar

umarım değerleri vaktinizi su genc arkadasınız için ayırırsınız

mümkünse verdiğiniz makinayı alabilecegim güvenilir bi adres verirseniz sevinirim..