Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır Ali önce bizimki!

Pazartesi gelecek senin 2 sunucu 8cpu :P
hayırlısı olsun osman abim de sen şu sunucunun her tarafından birer ss alıp yollasana bana msn den falan