orası tamamen size kalmış. aslında bariz saldırı yapan 5 - 10 olmaz orayı 20 yapsanız daha iyi olur diye düşünüyorum ben şu an 15 kullanıyorum. sunucular yoğun olmadığı için.
tamam Kenan bey,bende 20 yaptım,şuan elle arada bir uyguluyorum, crontab –e komutunu yazınca farklı bir ekran geldi,onun hemen başınamı yapıştırayım cron kodunu?