al sana el-cevap. ayrıca her yere açmadım bu konuyu. sadece buraya açtım ve hosting şirketleri bölümüne buraya link vererek konu açtım ve başka açmadım. ne kadar kişiliksiz bir insansınız* Hem karalıyorsunuz hakaret etmeyi biliyorsunuz. hem de iftira atıyorsunuz ki çok belli açık cevabı üstte
zeki zaht-ı muhterem şunuda görmedim sanma
Konu FaRuKuZaM tarafından (Bugün Saat 17:21:44 ) de değiştirilmiştir..
yoktu.sonradan değiştiriyosun.ve CoreDeluxe arkdaşımıza hakaret etme gibi bi hakkında yok.hem suçlusun hemde birşey bilirmişçesine pişkin pişkin konuşuyorsunuz.onurlu kişilikli biri olsaydınız zaten konuyu direkt sildirir birdahada bu r10 sınırlarına tıklamalarınızın sesi bile gelmiycekti ama.sizde bu insanlığı göremiyorum sizi kendi halinize bırakıyorum.