ALTIN_NESiL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı Olsun Kardeş

Ankara İçin Forum Açtıysanız Ankaraya Yakışır Bir Banner yapar veya yaptırırsanız site için daha iyi olur....
çok sağol. evet haklısın. fakat forumun kurulumunu henüz bitirdim. logo en kısa halledilir inş.