Ephitet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Paintte çizip hediye ediyim bi' logo
zahmet olmazsa çizebilirmisin. sağlığına dua ederim.
logodan başka eleştirisi olan yok mu?

ayrıca yorum yazan herkese ayrı ayrı teşekkür ederim.