Kaan Tangöze hayranı olduğum için R10'dan bir arkadaşımla duman34.com'u açtık.
Sitede amacım sadece bir ortam oluşturmak ve o ortam ile konserlere gitmek.

Site yeni olduğundan biraz boş, zamanla dolduracağız umarım..