RocK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
açık renkler kullanılsaydı daha iyi olurdu bence ama yinede siz bilirsiniz hayırlı olsun.
Size katiliyorum yeni tasarim icin calismalara basladik guzel bi goruntu ortaya cikacak.

yorumlariniz icin tesekkurler.