Merhaba;

Bende bir toplist açtım.. Eğer tutarsa yeni domain alıp kurmayı düşünüyorum..

Düşüncelerinizi, önerilerinizi ve yorumlarınızı yazarsanız sevinirim.

Sitelerinizide eklerseniz seviçden 4 köşe olurum