AtomaniA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hoş olmuş eline sağlık...
Bide şu cssye çevirme işini anlatırsan çok mutlu olacağım...
ben psdden htmlye cevırmem dırek acarım dwyi ordan yaparım.Anca ciddi iş gelmeyince tabiki.
Css işi kolay zaten