Konu
Oyun Sitem | Sistem ve Tasarım Değişikliği
19-08-2008, 14:49:01
#9
JPR
LineDizayn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Temayı Default Halde Satın aldım.Beyaz-Gri tonlarındaydı.Sadece Şablonu kullandım..Renkleri ve bir kaç eki kendim yaptım.
Güzel olmuş. Başarılar dilerim.
sosyopat adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
çok güzel olmuş,başarılar. tema free ise paylaşır mısınız?
Satın almış.