LineDizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Temayı Default Halde Satın aldım.Beyaz-Gri tonlarındaydı.Sadece Şablonu kullandım..Renkleri ve bir kaç eki kendim yaptım.
Güzel olmuş. Başarılar dilerim.

sosyopat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok güzel olmuş,başarılar. tema free ise paylaşır mısınız?
Satın almış.