Konu
r10 da gold olmak istiyorum paypalım yok
18-08-2008, 01:56:42
#1
myben
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
arkadaşlar r10 da gold olmak istiyorum ama paypalım yok yardımcı olabilecek arkadaşlar varmı acaba ?