15 gun oldu yahoo da cıkmıyordu , dungece sitemin ismini girdigimde cıktı , sonra bir daha arattırdıgımda cıkmadı , bir an gorundu kayboldu , dicem hadi ben hayal gordum yanımda arkadasda vardı , nedir durum bu yahoo dada dalgalanma oluyor mu google gibi