Ben başvurumu az önce https://www.r10.net/dmoz-ve-diger-diz...project-9.html şu makaleye uyarak sitemi DMOZ' a gönderdim ancak bu makalede(güzel bir makaleydi) sürekli dmoz.org adresi verildiği için bende dmoz.org adresine gönderdim sitemi, türkçe bölümü olduğunu ise yazının sonunda öğrendim. şimdi türkçe bölümden bir kez daha göndermeli miyim sitemi ?