Eğer çevren varsa yani foruma içerik girebilecek, yorum yapabilecek Fenerbahçeli bir topluluğun varsa forum kur.Forum sistemi olarak vbulletin olmadı smf.Tabi senin kullanım alışkanlığına göre değişebilir,mybb'de kurabilirsin.Ancak üye toplayabileceğine inanmıyorsan (forum.antu varken forumda tek başına takılırsın) wp kur.Fenerbahçe marşları,haber,video filan eklersin...