abi amacım özgünlük daha çok. Logoyu gören firmayı zihninde hatırlayıp canlandırabilmeli. .
Bu saatte birşeyler için uğraştım .Bence yarışma sahibi yorumlarsa daha iyi olur. Herkesin zevki ayrıdır.Saygı duyarım.
Belki bir çalışma daha yapabilirim boş vaktimde.