abi amacım özgünlük daha çok. Logoyu gören firmayı zihninde hatırlayıp canlandırabilmeli. .

Bu saatte birşeyler için uğraştım .Bence yarışma sahibi yorumlarsa daha iyi olur. Herkesin zevki ayrıdır.Saygı duyarım.

Belki bir çalışma daha yapabilirim boş vaktimde.