Joomla Yada Mambo ile hazirlanmiş cok güzel renklerde ama benden sana bir dost tavsiyesi keşke intro bölümünü silmeseydin emeğe saygi hesabi başına ekşiyenler olabilir.
Ama site cok hoş bir beşiktaşli olarak sürekli oradayim artik