klasörler .exe olduğu için virus programları virus olarak görüyor. bu yüzden tarama yapyıorum fakat sil demiyorum yoksa verilerim gidicek. Ben şöyle yaptım.

Tek tek girdim klasörlerime (bazılarına giremedim izin vermedi ) içindekileri harici bir harddisk e attım.Sonrasında da format attım. Bi kaç dosyamı alamadım ama önemli olanları kutardığıma seviniyorum.