ST-Murat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siteye gelirsek, tasarım yapılmadığından göze itici ve çok boş geliyor.
En azından arama kısmını ortalayabilirdin.
siteyi kendim için yaptim ama dedim hadi belki lazim olan olur kullansin.Domain de bostu zaten.

Site proje gibi algilanmasin.Sadece tools