Pek fazla yararı olacağını düşünmüyorum.
Çünkü, insanlar aradıkları herşeyi webmaster forumlarında bulamıyor.
Bakıyorsunuz çok önemli bir konu bir webmaster ın kişisel blogunda yer alıyor.
İlerde geliştirilebilirse zaten google olur bu ki hali hazırda örnekleri olduğundan yararlı olmayacağı kanısındayım.
<kd>Neden türkçe karakterler kullanmıyorsunuz ? </kd>
Nerden yerine bakarsan anlarsin.ama ogrenmeye calisiyorum : )