RocK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
netlogun aynısı değil. sadece taklit edilmiş.
arkadaşlar polemik çıkmasını filan istemiyorum evet tıpa tıp aynısı değil bu bir sadece taklit tema olarak netlog a benzetildi fakat özellikler %100 netlog değil sadece bir taklit