ENVER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilk müşterisi benim 10 ytl teklif etti şikayet başına
böyle bir durum yoktur, yani şikayet edilen vb başına herhangi bir ücret vermiyoruz.
şikayet eden kişinin ve şikayet edilen forumun bilgileri iki tarafa da iletilmiyor. Bu sayede kimin kimi şikayet ettiğinin bilinmesi gibi bir durum söz konusu değildir.

konuya açıklama getirmek için söyledim, yanlış anlaşılma olmasın