Merhaba arkadaşlar, bilgisayarıma virus bulaştı, kim ve nereden bulaştı konusunda bi fikrim yok.
Bütün klasörlerimi .exe uzantılı olarak yapıyor. Kaspersky buluyor, bu sefer klasörler gizleniyor yani bir çözüm olmuyor.
Baktım sağa sola net bir cevap yazan yok.
bu durumla karşılaşan var mı ?
klasörlerim .exe uzantılı, exe uzantılı virus, diye yazayım da gelen buraya gelsin baksın bi çözüm buluruz inşallah.