Selam arkadaşlarım, aşşağıda yazdıklarım tamamen kişisel görüşümdür. Katılmayan da olabilir ben yinede yazacağım.

Kesinlikle kopya içerikten dolayı google sizi sandboxa atmaz atsaydı tüm sitelerin girmesi gerekirdi. ( herkes birbirinden copy paste yapıyor )

Ben sandbox olayının sadece title kısmı ile ilgili bir kaç cümle yazmak istiyorum.

Google aramalarında titlenin önemini bilmeyeniniz yoktur. Hemen kasarız titleye
msn indir, program, resimleri, vs vs uzattıkça uzatırız.

Title'nin çok fazla olması ( 3 kelimeden fazla ) sizin sitenizin içeriğinin ne olduğu veya domain yaşınıza bakılmaksızın sandboxa gireceğiniz anlamını taşır.

Peki ne yapmak gerekir ?

Titleyi mümkün olduğu kadar kısa tutmak gerekir. Siteismi.com l webmaster paylaşım portalı gibi

Şu anda sanboxa girmiş tüm sitelere bakın, hemen hemen yüzde 80 inin titlesini inceleyin ( ki bunlardan biriside benim ) alabildiğine kalabalık kelime dizininden oluşuyor.

Ziyaretçilerininiz google aramalarına ilgili kod tan ( extreme proxy den ) baktığınızda kalabalık titlesi olan sitelerin titlesinden acayip şekilde ziyaretçi çektiğini göreceksiniz

ÖRNEK

SİTENİZİN TİTLESİ : resimleri, kadınlar... gibi olsun

aramada kişinin aradığı

" Ahmet'in Resimleri "

aslında sitenizde ahmetin resimleri başlıklı konu olmadığı halde, titlenizde "resimleri" kelimesinden dolayı bi şekilde size hit gönderiyor, ve malesef bu durumu google hiçte hoş karşılamıyor...

Sonuç olarak şunu söylemek istiyorum. Hiç bir büyük forumda title kalabalığı yok ve google nin bu aralar taktığı şey title...


Kolaylıklar diliyorum.