yabancı dilim pek iyi değil. makale yazabileceğimi sanmıyorum ama ing. bölümünü ilerde yapabilirm düşünüyorum açıkçası. domain de ingilizce zaten
yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar ilk tema farklıydı değiştirdim