daha yeni kurdum ayarlıyorum yavaş yavaş yorumlarınız için teşekkürler
vb evet daha iyi olurdu ama lisans istiyor
Bu işlere eğer girdiysen ya batacaksın ya çıkacaksın kaliteli hizmet vermek istiyorsan lisans türü şeylerden kaçmayacaksın sadece tavsiye...