cyby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siten hayırlı olsun dostum. Forum kısmındaki linkleri sadece üyeler görebiliyor. Benim düşünceme göre üyelik zorunluluğu tutan forumlardan ziyade serbest forumlarda ziyaretçiler daha çok kalıyor. Kolay gelsin.
İşin şu boyutu var. Mesela Yeni olarak portal kurdum orda üyelik falan yok. Ama forum bölümü için bu biraz daha farklı çünkü gelecek olan misafirler sadece kendilerine lazım olan şeyleri okuyup - indirip - dinleyip giderler yorum yazamazlar misafirler ama üye olduklarında hem sitenin herşeyinden faydalanabilir hemde yorum yapabilir bişiler paylaşabilir ve biraz daha geniş yetkilere sahip olur bunun yanında misafirken diğer üyelerle itribata geçemez ama üye olunca hepsiyle arkadaş olabilir. Zaten ticari bir amacımız yoktur o yüzden bir üyeliğin fazla sorun çıkaracağını düşünmüyorum. Önerin için çok teşekkürler.