Konu
WwW.SagopaKajmer.InFo
27-07-2008, 23:07:54
#9
SS9
Giriş kötü olmuş,forum teması kötü editlenmiş bir Sagopa Kajmer dinleyicisi olarak site beni cezbetmedi ve hemen çıktım.