yaa işte bu yüzden referans ve i-trade puanı önemlidir işte!
bence:
1) kimse referans göstermeden iş yapmamalı, alsa da satsa da!
2) i-trade puanına bakılmalı, eğer bu işin yapan güvenilir biri ise kimse i-trade puanı itibarına zarar getirmek istemez!
*) öyle uyduruk, daha dün çıkmış kişilerle alışveriş yapıp sonra buraya yazıyorsunuz dolandırıldım diye!!