http://office.microsoft.com/tr-tr/sh...px?ofcresset=1


üstteki bağlantıda özellik karşılaştırması yapılmış.

Şimdiye kadar 2003 kullanıyordum. 2007 denedim pek içaçıcı gelmedi. Özellikleri falan iyi fakat yatmadı kafama.Belki de 2003 e alışkanlığımdan olsa gerek.

Bu ikisini kullanmış veya kullanmakta olup karşılaştırabilecek arkadaşlar yazarlarsa sevinirim.

Hangisini kullanmalıyım, neden?