GeNcPaYlaSİm.OrG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilkindeki r10 yazısının fontu ne
DaBuLyU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üstteki üyede senden font ismi istemiş verdiğin cevaba bak

Cevaplarınla kendi karakterini belli ediyosun Böyle devam et..
Böyle bir isteğe ne denilebilir ki ? Adam gayet normal davranmış karekter problemine neden çekiyorsun ki konuyu. Kırıcı olmanın lüzumu yok.

Tasarım hoş olmuş ama daha da iyi olabilir..

iyi çalışmalar.