ilkindeki r10 yazısının fontu ne
Üstteki üyede senden font ismi istemiş verdiğin cevaba bak
Cevaplarınla kendi karakterini belli ediyosun

Böyle devam et..
Böyle bir isteğe ne denilebilir ki ? Adam gayet normal davranmış karekter problemine neden çekiyorsun ki konuyu. Kırıcı olmanın lüzumu yok.
Tasarım hoş olmuş ama daha da iyi olabilir..
iyi çalışmalar.