DaBuLyU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkez zaten kendi işine bakıyo, tutarsız davranıyosun !
Üstteki üyede senden font ismi istemiş verdiğin cevaba bak
Cevaplarınla kendi karakterini belli ediyosun Böyle devam et..

Üstteki Üye > Rep puanı: -10 + Bu bir Ölçümüdür Dersen Benim gözümde hayır değildir fakat " ilkindeki r10 yazısının fontu ne " Böyle bir yaklaşıma ben ve bir çok kişi benim vereceğim cevabi verecektir sen rahat ol o konuda.

Karakterim Konusuna Gelince Eleştiri yapabilirsin Eksik Yanlarimi Söyleyebilirsin.
Fakat Altından pis kokular gelen hafif aşşalayici cumleler yazamazsin.

Konunun Duzenini bozan ve olayi buraya kadar getiren de sensin. Yönetim Deki yahut diğer okuyan arkadaşlarda değerlendirirlerse bu yazılanları bana hak vereceklerinden eminim.Şimdi Tekrarliyorum Huzursuzluga sebeb olma Arkadaşim.