iwebtool'u kullanmamanızı öneririm. Dediklerimi okuyun konuda sandbox'ta olup olmadığınızı en basit bu şekilde anlayabilirsiniz biraz beklemeniz gerekebilir tabikide. 1 ay içersinde kesin olarak sandbox olmuş diyebilirim genelde sandbox belli eder kendini..

İyi çalışmalar.