merhaba arkadaşlar
bende 3 domain vardı ücünede aynı scripti koydum belli bir süre sonra
içlerinden en hitli olan site googlede cıkmayıverdi .
suan sadece 1 tanesi cıkıyor diğer ikisi cıkmıyor
bende arastırdım siteyi güncelledim(scripti),title ve metaları degistirdim ve sitemap yapıp googleye tanıttım hala bir sonuc alamadım
site kenwoodtelsiz.net bi bakarmısınız hala sandboxdamı ve sebebini bulamadım :S
birde adwords alırsam site cıkarmı sandboxdan bilgisi olan varmı ?