merhaba arkadaşlar

bende 3 domain vardı ücünede aynı scripti koydum belli bir süre sonra

içlerinden en hitli olan site googlede cıkmayıverdi .

suan sadece 1 tanesi cıkıyor diğer ikisi cıkmıyor

bende arastırdım siteyi güncelledim(scripti),title ve metaları degistirdim ve sitemap yapıp googleye tanıttım hala bir sonuc alamadım

site kenwoodtelsiz.net bi bakarmısınız hala sandboxdamı ve sebebini bulamadım :S

birde adwords alırsam site cıkarmı sandboxdan bilgisi olan varmı ?