AntiVir i bilgisayarıma kesinlikle kurmam.
Bir kaç yıl önce kullanıyordum. Program kendini virüs olarak gördü ve kendini sildi
Ve malum bilgisayar çöktü..

Şu an NOD32 kullanıyorum ve çokta memnunum.