Konu
Alman.nab
21-07-2008, 00:50:55
#9
LineBilisim
AntiVir
i bilgisayarıma kesinlikle kurmam.
Bir kaç yıl önce kullanıyordum. Program kendini virüs olarak gördü ve kendini sildi
Ve malum bilgisayar çöktü..
Şu an NOD32 kullanıyorum ve çokta memnunum.