teamview diye bir program var. onu kurarsınız
Coojo bilgisayarında putty ssh açar giriş yapar sonra kuracak arkadaş işi ele alır.yapmaya başlar bu arada Coojo'da izler böylelikle güvenlikle ilgili bir sorun çıkmaz.
Daha önce 4 5 kere ffmpeg kurdum sorunlar çıkabiliyor o yüzden üzerinde bazen uğraşmak gerekiyor. Direk msn den olabilecek bişey değil. Önerim dediğim gibi yapın