daha 2 gün önce (17sinde) sorun yok dediniz. iki host aldım şimdi sorunun en büyüğü var deyip hostu kapatıyorsunuz... Ne olacak bizim durumumuz? madem böyle bir ihtimal vardı açmayınız pazartesiyi bekleyiniz deseydiniz... Bu yapmış olduğunuz hareket hiç etik değil...
gerçekten yazık çok yazık...