CashAsiq,
Her yapılan tasarım ps ile yapılır diye bişey demedim, pc kullandığını varsayarak konuştum..
Hangi programı kullanıyosan farketmez eğer
tam anlasaydın duvardaki tuğla desenlerini r10.net yazısınada işlerdin daha profesyonel görünürdü..
Sen kendini fazla yukarda görüyosun sanırım, ya da kendini bişey sanıyosun..
Herneyse, kolay gelsin arkadaşım..
Ben Kendimi Birşey sanmıyorum,Konumun altına tutarsiz sözler yazan sensin kardeşim.Tasarimdan galiba anliyorsun diyeceğin yerine " tuğla desenlerini r10.net yazısınada işlerdin" deseydin olumsuz yonde cevap vermezdim. Nedense her mesajin karsidaki kimseyi dürter gibi bu forumda kimse ile bu zamana kadar herhangi bir tartışmam olmamıştı.Sebep olma bence herkez baksın kendi işine.