Evet son cumlen aynen oyle ve cok hizlilar.
Bazen dakikasinda bazen ise 1saat icinde cevap veriyorlar.

ve cidden oyle, ben bir IPB kullanicisi olarak asla vB'ye en iyi demedim, tam tersine her yerde, ingiliz/amerikan forumlarinda bile IPB'yi savundum. 3.7 versiyonunu saymazsak vB'nin, IPB'den ustun bir tarafi yok! 3.7 ile solladi vB'yi ama IPB 3.versiyonu cikarinca IPB'nin kat kat ustune cikacak ve 9.aydan sona her an cikarabilirler, cunku 4.ceyrekte cikarmayi planliyoruz dediler... istersen temel ozelliklerini sayayim ?

Ben vB kullandigimda ise 20saatten fazla bekledigim oluyordu