DHS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vmware api kullanmadan vmwarenin her sürümü ile uyumlu Biraz daha abartırsak cep telefonunu ve gprs teknolojisiyle sunucunuza reset atabilen türkiyede ilk dememiz gerekiyordu.
VMWare apileri tüm sürümler ile problemsiz çalışıyor
WML dosyasına bir adet text box bir adette submit buton koydunuz mu iş bitiyor...

Yapılmadımı bu derseniz... Yapıldı... Bunu oturduk bizde yaptık... Bizden önce websahibi de yaptı...